این هم یه عکس نه برای آواتالار، بلکه بخاطر اینکه دوستان قدر لحظات زندگیشونو بدونن ، مبادا فرصتها از دست بره
![]()
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
این هم یه عکس نه برای آواتالار، بلکه بخاطر اینکه دوستان قدر لحظات زندگیشونو بدونن ، مبادا فرصتها از دست بره
![]()
baby (شنبه 12 دی 88)
تشکرشده 165 در 92 پست
فکر کنم این واقعا مناسب باشه. با نام کاربریش هم میخوره. نظرتون چیه؟
محمدصالح (یکشنبه 27 آذر 90)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
سلااااااااام انگار من دير رسيدم به دادگاه صحرايي شما....من دارم وكيل ميشما بايد در دادگاه تالار حضور داشته باشم.....[i]
[img][/img]
[img][/img]
[img][]
]g]
parnian1 (دوشنبه 14 دی 88)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
نوشته اصلی توسط gh.sana
بی دل (یکشنبه 27 آذر 90)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
غزاله و شوکان عزیز
ممنون از این همه آواتالار ، من یکی که عاشق عکسای این BABY هام .
بی دل جان ، با این اظهار لطفتون منو شرمنده می کنین،
عکس انیشتن آنی عزیز ، اینهم فرمول ومحاسبه و..... ونتیجه گرفته شده واقعا معرکس ، مرسی آنی![]()
baby (دوشنبه 14 دی 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
اين هم ادامه عكس نيني هاي خوشگل براي شما جناب اقاي baby
![]()
parnian1 (سه شنبه 15 دی 88)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام
چون میدونم آقای بی بی خیلی بچه دوستن اینم آواتارهای تقدیمی من :
جورهای دیگه ای هم هست ، که باشه دفعه بعد
فرشته مهربان (سه شنبه 15 دی 88)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
اینم یه آواتار از نوع baby آن! گفته بودم با عکسهای خیلی خیلی خشن که ازش خون بچکه برمیگردم!
![]()
بی دل (یکشنبه 27 آذر 90)
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام
نمی دونم اینکه ما بخواهیم در موردانتخاب آواتار اقایbabyنظر بدهیم ,خواست ایشون هست یانه؟!
اگر نه ! که
اگر بله !
به نظر من این عکس به عنوان آواتار با نام کاربری babyمتناسبه !
![]()
setareh (سه شنبه 15 دی 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
ترو خدا ببین سردسته این باند ضد زن عجب الم شنگه ای تو تالار راه انداخته ها...
اقای baby زود بیا یک اواتور انتخاب کن وگرنه وقتی ایمیل خانمتون به چنگم بیافته معلوم نیست بعدش چه بمبی منفجر میشه ها!!!!
از من گفتن بود.............
منم براتون باز آواتور انتخاب کردم......
این اولیش:
راستش دلبند من گفته اصلا لازم نیست تو جهازم ماهیتابه و قابلمه و ملاقه ببرم!!!!...آخه بهش گفتم من عادت دارم هر شب با یه چیزی باید بزنم تو سر دلبندم!!!!!
ولی این دو تا عکس هم تا دیدم یاد شما افتادم....تقدیم به شما:
( البته الان کیوان آقا می گه باز این سارا 4 تا عکس گذاشت....ترو خدا دعوام نکنید..سایزشونه کوچک کردم ..به خدا بار آخرمه......
سارا بانو (یکشنبه 27 آذر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)