به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #1
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    راه حلی برای اینکه دودوتا چهارتا نشود.

    شوخی نیست خیلی جدی امروز آمده ام اینجا تا راه گوسفند بودن یا به قول baby دیوانه بودن را یاد بگیرم .

    فکر نکنید دارم با کلمه ی گوسفند به خودم و یا دیگران توهین می کنم و .......بلکه ذهنم پر است از مطالب کتاب لطفا گوسفند نباشید و من دنبال دستور العمل عکس آن هستم یعنی چگونه گوسفند باشیم !!!

    در جایی نوشتم :


    کثرت فهم کثرت عقل آرد
    کثرت عقل کثرت درک آرد
    و کثرت درک کثرت درد آرد


    و baby بسیار هوشیارانه انگشت گذاشتند روی نقطه ای که من گیر اساسی دارم و یک راه حل دادند . چقدر از خواندن این شعر خوشحال شدم و کلمه دیوانه شد کلید و واژه ی راهگشا . اما چه جوری باید دیوانه بود ؟!!!!

    عاقل مباش تا که غم دیگران خوری
    دیوانه باش تا که غمت دیگران خورند


    و اینجا جرقه ای در ذهنم خورد که کلمه گوسفند و یا دیوانه و..... ( هر واژه پیشنهادی دیگری از سمت شما ) در شرایط فعلی و با توجه به مشگل من فرقی ندارد به هر حال دراین شرایط منظور من یک همچین چیزهایی است که انسان را به سمت مخ تعطیل و یا کرکره ی آن را پائین کشیدن در هر زمانی که می خواهیم و ...هدایت کند !


    اخیرا از افراد زیادی شنیده ام که باید یاد بگیرم همیشه دودوتا چهارتا نمی شود . آمده ام یاد بگیرم . چطور ؟!

    یعنی وقتی حسابی فکر کردم و مسئله فیثاغورس را حل کردم و به جواب درست رسیدم . انکار کنم فیثاغورس و مسئله و جواب را و جوابم دودوتا چهارتا نشود .انکار و حاشا کار خوبی نیست . و عواقب روحی از آن طرف بام افتادن دارد از این کارها خوشم نمی آید .
    چه کار باید کرد ؟!!

    کدام گزینه را باید حذف یا اضافه کرد ؟!


    پیشاپیش از راهنمایی همگی تشکر می کنم .

  2. 5 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (دوشنبه 14 دی 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.