سلام دوستان
من هم 1 فروردین بدنیا اومدم و پیوند جاودانه ازدواجمان رو هم در 8 فروردین ماه برقرار کردیم
چند روز دیگه تولدمه
یادتون نره:D
ممنون از همه تون;)
تشکرشده 41 در 20 پست
سلام دوستان
من هم 1 فروردین بدنیا اومدم و پیوند جاودانه ازدواجمان رو هم در 8 فروردین ماه برقرار کردیم
چند روز دیگه تولدمه
یادتون نره:D
ممنون از همه تون;)
تشکرشده 123 در 56 پست
سلام به همه دوستاي عزيزم
منم متولد9 ارديبهشت سال 1362
تشکرشده 59 در 29 پست
سلام به همه دوستان
امروز میدونید تولد کیه؟
شمارش معکوس شروع می شه.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
ندا-غزل جان تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعارو فوت کن
تا صدسال زنده باشی
تارا (یکشنبه 26 اسفند 86)
تشکرشده 496 در 278 پست
سلام چه خوب چه جاي خوبيه اينجا
منم پنجم فروردين به دنيا اومدم
5/1 همه فروردينهارو هم خيلي دوست دارم البته همه رو دوست دارم ولي همه فرورديني ها رو بيشتر بعدشم نيمه اوليها رو خيلي دوست دارم
منم فروردين به دنيا اومدم فروردين ازدواج كردم ايشالله خدا بخواد مي خوام يك سالي فروردين هم يك كوچولو بيارم![]()
تشکرشده 72 در 33 پست
منم 9 شهریور 78 چشم به جهان گشودم و مثل اینکه هیچ شهریوری این جا نیست![]()
تشکرشده 99 در 49 پست
سلام
تولد من 25 تیره
غصه نخورین حالا اگه واسه تون جشن هم نگرفتن این جا اقای مدیر هست
راستی اقای مدیر نمی خواهی واسه ی دختران گلت و اقا پسرهای مهربون این تالار جشن تولد بگیری.
واسه مون کادو هم بخرین
مثلا کادوی من باشه یه دنیا محبت با یه عالمه قاصدک با .......
تشکرشده 303 در 128 پست
به به ....آقا چه خبره اینجــــــا
چه قدر تولد.....نمی گید ور شکسته میشیم بخوایم ایییین همه کادو بخریم؟؟:P
اونایی که تولدشون گذشته ....تولدتون مبارک
اونایی هم که تولدشون نزدیکه....براشون برنامه ویژه ای داریم:D
حالا سطح توقعات بالا نره!!:P
من هم 3 خرداد به دنیا اومدم .
تشکرشده 0 در 0 پست
حيف ناشناختمنم,نبايد جيزي لو بدم
اما اينو نميشه نكفت
فقط در همين حد كه اين هفته تولدمه
تشکرشده 1,965 در 675 پست
<marquee direction="right" behavior="alternate">بچه ها من روز عيد تولدمه هديه تولد مي خوام </marquee>
:R![]()
:D
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
با سلام واحترام من 30 مرداد تولد است موفق وشاد باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)