موعود عزیز
بله واقعا خوش خط تر شدید ، ولی مهم تر از خط تون ، شعر زیبائی بود که در مورد محبوب من وشما و همه دوستداران حضرتش گفتید، و لحظاتی مارو به یاد اون والا مقام انداختید.
این جمله امید عزیز هم خیلی قابل تامله "خدا كند هميشه خط زندگي آدم زيبا باشد " ، آفرین![]()






پاسخ با نقل قول
[/img]
[/img]
علاقه مندی ها (Bookmarks)