سلام دوست عزیز .. خیلی خوش اومدی .. امیدوارم با راهنمایی دوستان و آقای مدیر مشکلت حل بشه. من می خواستم بگم برا چی اینقدر بدبینانه به عشق و زندگیت نگاه می کنی .. اولاً نباید با خودت دائماً فکر کنی که بنا هستش که این دفعه هم با شکست روبرو بشی. این مسأله ترست از رفتن محسن رو هم سعی کن از بین ببری و یا حداقل بروز ندی. محسن نباید باور کنه که می تونه تو رو رها کنه و با احساساتت بازی کنه. ثانیاً قرار درستی نذاشتید. بهتر نیست که قرار خواستگاری رو بگذارید و بعد در صورت موافقت خانواده ها و رسمی شدن قضیه اونوقت مراحل جدی تر مثل عقد یا عروسی رو بگذارین برای وقتی که ایشون درسشون تموم شد. این جوری هم تو خیالت راحت میشه که ایشون به حرفش پایبنده و هم از فکر و خیال و ناراحتی راحت میشین. دیگه هم برای روابط بینتون نباید دنبال بهانه باشین. نظر خودت چیه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)