نقل قول نوشته اصلی توسط shookan4
این نصیحت را از برادرتون که یک دفعه بیشتر از شما خواستگاری کرده و چوبشو هم خورده بشنوین که هرگز به تعریفهای اطرافیان اکتفا نکنین و چشم تون را باز کنید حالا از هر روشی که باشه.
ممنون ...بله حق با شماست
دید افراد با هم متفاوته ... و ارزشها و معیار خوبیها هم برای هر کسی فرق میکنه ... بله تعریف و تمجید های دیگران فقط خوب بودن یا بد بودن از دید انهاست ...