ممنون ...بله حق با شماستنوشته اصلی توسط shookan4
دید افراد با هم متفاوته ... و ارزشها و معیار خوبیها هم برای هر کسی فرق میکنه ... بله تعریف و تمجید های دیگران فقط خوب بودن یا بد بودن از دید انهاست ...
تشکرشده 125 در 66 پست
ممنون ...بله حق با شماستنوشته اصلی توسط shookan4
دید افراد با هم متفاوته ... و ارزشها و معیار خوبیها هم برای هر کسی فرق میکنه ... بله تعریف و تمجید های دیگران فقط خوب بودن یا بد بودن از دید انهاست ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)