به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 187

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 آبان 91 [ 04:48]
    تاریخ عضویت
    1388-6-06
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    3,001
    سطح
    33
    Points: 3,001, Level: 33
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    191

    تشکرشده 189 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خیانت برای بار دوم.کمکم کنید

    آرزو خانوم , عزیزم دست روی دست بزاری هیچ اتفاقی نمی افته باید تلاش کنی.
    دیگه کار از ایما و اشاره و جای بچه گذشته.
    توی اولین فرصت خودت را به بهترین صورت آرایش کن و لباس جدید و زیبایی بپوش سعی کن براش متفاوت بشی بعد هم بچه ها را اگه می تونی جایی بزار یا بخوابون و خودت شروع کننده رابطه باش.
    باید غافلگیرش کنی و تا جایی که می تونی سعی کن اون را به طرف خودت بکشونی چون مدت طولانیه رابطه نداشتین اگه بتونی این رابطه را براش لذت بخش کنی و تفاوت ایجاد کنی خاطره خوش این رابطه توی بهبود روابط تو با شوهرت کمکت می کنه.
    بی پرده از درخواست و نیازت بگو. اصلا هم فکر نکن خودت را کوچیک کردی یا تحقیر شدی. این حق توه که شوهرت باهات رابطه داشته باشه پس برای گرفتن این حق بدون خجالت و افکار آزار دهنده مصمم باش.
    ببین عزیزم ممکنه شوهرت دنبال تنوع و هیجان تو رابطه باشه. پس سعی کن تو این تنوع و هیجان را ایجاد کنی و اینبار حس کنه همسرش متفاوت با دفعات قبله.
    اگه بهت جواب رد داد اصرار کن تو باید سعی کنی تعهد جنسی همسرت به اون زن رابشکنی.
    مهمونی بگیر و رفت و آمد را زیاد کن. تا جایی که می تونی همسرت را تنها نزار.
    ببین عزیزم دوران بارداری و نقاهت بعد از زایمانت به این خانوم فرصت داده تا به شوهرت نزدیک بشه, باید تمام تلاشت را بزاری تا بینشون شکاف ایجاد کنی.
    از بچه ها استفاده کن. و سعی کن بچه ها را با پدرشون صمیمی تر و نزدیکتر کنی. فضای خونه را شاد و زیبا کن.
    به خودت برس تا بتونی به تلاشت ادامه بدی.
    عزیزم می دونم الان احساس بدی داری ولی باید برای حفظ زندگیت به خودت مسلط باشی.
    ورزش کن, شاد باش و خودت را دوست داشته باش.

  2. 2 کاربر از پست مفید tarane.h تشکرکرده اند .

    tarane.h (سه شنبه 08 دی 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.