امان از این چشم سوم!!!
بارها برا من اتفاق افتاده که با حضور یه بچه زیر 5 سال ،- برا شما پیش نیومده؟- از انجام دادن یه کاری شرمم اومده چون آبروی من برام خیلی مهم بوده
اما
.
.
در حضور سلطان آفرینش شرم نمی کنم ، وای که این جمله چطور تا مغز استخوانم رو می سوزونه
[color]انا الذی عصیت جبار السماء[/color]
من همونی هستم که پادشاه آسمانها رو معصیت کردم ( و در این نافرمانی از خداوند جبار وکریم شرم نکردم !)







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)