سلام
من هم با بهار موافقم. واقعا سوال خوبی رو مطرح کردی!
متاسفانه این مورد رو بسیار زیاد میشه در جامعه مشاهده کرد. و کم کم داره دامن دخترها رو هم می گیره. من که ناامید شدم![]()
تشکرشده 19 در 7 پست
سلام
من هم با بهار موافقم. واقعا سوال خوبی رو مطرح کردی!
متاسفانه این مورد رو بسیار زیاد میشه در جامعه مشاهده کرد. و کم کم داره دامن دخترها رو هم می گیره. من که ناامید شدم![]()
yosra (پنجشنبه 08 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)