چقدر لذت بخشه آدم پایان خوب داستان های دیگران رو می خونه.
خیلی امیدوار به زندگی می شم.
از صمیم قلب بهتون تبریک می گم و امیدوارم تا آخر عمر همینطور عاشق، شاد و راضی بمونید.![]()
تشکرشده 19 در 7 پست
چقدر لذت بخشه آدم پایان خوب داستان های دیگران رو می خونه.
خیلی امیدوار به زندگی می شم.
از صمیم قلب بهتون تبریک می گم و امیدوارم تا آخر عمر همینطور عاشق، شاد و راضی بمونید.![]()
yosra (سه شنبه 08 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)