----------------------------------------------------------------------------------------نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
شاید یک زن هم از طرف شوهرش اغنا نشه.. پس در این صورت زن هم گرسنس و حق داره هر کاری بکنه!!
احساس می کنم مردها حق هرکاری و دارند .اما زن تحت هر شرایطی باید بسوزه و بسازه
-------------------------------------------------------------نوشته اصلی توسط BABY
منونم اما انچه شما می گید انگار من ندیدم...










علاقه مندی ها (Bookmarks)