عسل جان
اول از همه تبریک میگم اومدن نی نیه خوشگلتو
خانومی باید خوب به خودت برسی غصه هم نخور چون داری به بچه شیر میدی
من فکر می کنم شما یکم باید بی خیال بشی همسرت چون اصرارت رو می بینه بیشتر لج می کنه با لحنی که به شورت لج بازی نباشه بگو باشه اگه دوست نداری بیایی مشکلی نیست تو تعطیلات پیش پدرو مادر خودت باش منم پیش پدر و مادر خودم میمونم ولی بعد از تططیلات باید بیای دنبالم چون من نمی تونم با یه بچه یک ماهه خودم تنها بیام
سعی کن یکم خانوادتو با سیاست تو ذهنش خوب کنی مثلا بگو مامان و بابا همش میگن شوهرتو تنها گذاشتی
بابا همش سراغت رو میگیره میگه دلمون براش تنگ شده و ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)