خانم ها ناراحت نشوید، این ها فقط طنز است و مایه مزاح
ما اعتماد بر دل دختر نمیكنیم
یكبار كرده ایم و مكرر نمیكنیم
سنجیده ایم نیست وفا در میانشان
ما خواهش وفا ز جفاگر نمیكنیم
زلف سیاه ومژّه و ابروی هیچیك
با یک سبیل مرد برابر نمیکنیم
گفتند دلبري بگزينيم و خوش شويم
از دختران گزينش دلبر نميكنيم
خواهشا" از این حرکتها 
این هم قشنگه!
" ز عشق ِ ناتمام ما جمال یار مستغنی است
به آب و رنگ و خال و خط چه حاجت روی زیبا را "
پی نوشت :
كشور ما به لحاظ مصرفي چهارمين كشور دنيا در لوازم آرايشي محسوب مي شود .
خود بخوان حدیث مفصل و از این حرفا!
علاقه مندی ها (Bookmarks)