دوستان عزیز سلام
ممنونم که سراغم رو گرفتید.
بعد از مدتی طولانی دوباره اومدم.خدا رو شکر دختر کوچولوم سالم به دنیا اومد و الان نزدیک 1 ماهشه.
برخلاف اینکه همش در این فکر بودم که بعد از زایمان از شوهرم دوباره درخواست کنم تا در مورد روابطش با خانوادم تجدید نظر کنه اما چیزی نگفتم.شاید خواست خدا نبود.
به هر حال اوضاع به همون منواله.امیدوارم مشکلم به زودی حل بشه.برام دعا کنید![]()






دختر نازت خوبه؟اسمش چيه؟



علاقه مندی ها (Bookmarks)