درسته که من نباید از همون اول شروعش می کردم. خودمم اینو میدونم. ولی حالا که شروعش کردم و به اینجا رسیدم چی کار کنم؟
خواهر من گفتیم که حالا باید هر چی زودتر این رابطه رو که از نظر اون منتج به ازدواج میشه و از نظر شما تموم شده و بیفایده ست ، تمام کنید و بهش بگید از اول هم قصد شما ازدواج نبوده . دلایل تون رو هم برای اینکار واضح ذکر کنید .اینو هم بهش بگید که با شخص خودش مشکلی ندارید و ایشون عیب و ایرادی ندارن اما ایدهال شما نیستند و اختلافات دیگه باعث جواب منفی شما شده .تا اون هم بره دنبال قسمتش یه جای دیگه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)