با سلام همه ما مي دونيم كه الان وضعيت جامعه طوري ميباشد كه در زندگي مشترك زن و شوهر بايد دست در دست يكديگر زندگيشان را بسازند من الان نزديك 5 سال هست كه كار ميكنم و با توجه به اينكه شوهرم شغل آزاد دارند و درامدش ثابت نيست هميشه از لحاظ مالي كمك كرده ام و هرگز پولم را براي خودم برنداشته ام البته لازم به توضيح است كه الان من حدود دو سال است كه به بيماري سرطان دچار هستم و همسرم شب و روز جهت بهبود من در تلاش ميباشد آيا انصاف است در قبال چنين همسري من نقش خودم را بعنوان كمك مالي كمرنگ كنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)