دوست عزیز یه زندگی تنها وقتی زیبا و پایداره که عقل و عشق کنار هم باشند.
عقل و عشق هیچ تضادی با هم ندارند و وجود یکی دیگری را از بین نمی بره.
اگه زندگی صرفا با عشق اتشین و زیر پا گذاشتن اصول منطقی شروع بشه بعد از مدت کوتاهی که هیجانات احساسی فروکش کرد, ادامه زندگی مشکل یا حتی غیر ممکن میشه.
اگه تنها با حسابهای منطقی و دو دوتا چارتا زندگی را شروع کنیم بعد از مدتی از لحاظ عاطفی احساس کمبود میشه. پس با چرتکه و حساب و کتاب های اینگونه هم نمی شه زندگی را تضمین کرد.
ولی اگه کسی را که تا حدودی با معیارهای اصلی و اساسی ما مناسیه پیدا کردیم و علاوه بر این , فرد را دارای جاذبه و پتانسیل کشش برای خود دیدیم می تونیم برای شروع یه زندگی خوب و پایدار اقدام کنیم.
در کل نسبیت وجود داره و هر دو مورد تاحدودی برای زندگی لازمه.
قبل از ازدواج باید چشمها را به روی تمام حقایق و واقعیت ها در مورد طرف مقابل باز کرد ولی بعد از ازدواج باید چشمها رابست.
خلاصه دوست عزیز عاقلانه ازدواج کن و عاشقانه زندگی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)