با سلام. من با نظر آرزو موافقم . خیلی از مطالب هستند که اضافین و اگه حذف بشن خیلی بهتره. البته منظورم مشکلات قدیمیتر نیست. چون بهرحال هروقتی ممکنه یه دردمند دیگه با همون مشکل بیاد تو تالار اونوقت آقای مدیر بجای دوباره بحث کردن ... ایشون رو ارجاع میدن به مطلب قدیمی.
یه چیز دیگه اینکه پس تاپیک انتقادات و پیشنهادات برای چیه؟ دیگه چه جایی از اون بهتر برای ارائه پیشنهاد؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)