کیوان جان مطلب بسیار خوبی است .
هر چند به زحمت حذف پست خواهی افتاد اما برای استفاده ی بیشتر با اجازه این پست را می زنم تا مطلب به این خوبی خاک نخورد و بالا بیاید تا همه استفاده کنند .
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
کیوان جان مطلب بسیار خوبی است .
هر چند به زحمت حذف پست خواهی افتاد اما برای استفاده ی بیشتر با اجازه این پست را می زنم تا مطلب به این خوبی خاک نخورد و بالا بیاید تا همه استفاده کنند .
ani (پنجشنبه 24 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)