دوستان خوبم سلام
ابتدای امر که تاپیکم رو زدم خیلی سردرگم بودم و تصمیم گیری برایم مشکل بود ولی با گفتمان هایی که در این چند روزه انجام دادیم خیلی دیدم بازتر شد، به حرفهای همه شما فکر می کنم و می دانم که باید بعد از در نظر گرفتن تمام جوانب و توکل به خدای مهربان که همیشه حامی ام بوده تصمیم نهایی را بگیرم.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)