من یکبار تو صفحه اول ازشون تشکر کردم و بازم میکنم..
ایشان به گردن من که بسیار حق دارند و من همیشه از لطفشون سپاسگذارم..
به حق مدیر توانمند و لایقی هستند و من مطمئنم آینده درخشانی خواهند داشت...
و این متن زیبا تقدیم به کیوان:[/align]
[color=#FF0000]هنگامی که در راه یا در میدان بازار به دوست خود بر می خورید بگذارید که روحتان لبهایتان را به جنبش در آورد و زبانتان را راهبری کند.
بگذارید صدایی که در شماست با گوشی که در گوش اوست سخن بگوید.
زیرا که روح او حقیقت دل شما را نگاه می دارد همچون طعم شرابی که در خاطر می ماند.
هنگامی که رنگ از یاد رفته است و جامی در میان نیست.[/color
]
با تقدیم احترام و بهترین شادباش ها و زیباترین ارزوها به برادر خوبم
از طرف سارا
علاقه مندی ها (Bookmarks)