دوست عزیز مسیر درست را در پیش گرفتی. با تحقیق بهتر می تونید در مورد این مسئله تصمیم بگیرید.
اینکه ایشون مادر خوبی دارند و خودشون هم صادقانه مسائل را مطرح کردند نکات مثبتیه. سر یه نقطه ضعف اونهم از طرف خانواده نمیشه از یه کیس مناسب گذشت. مادر ایشون الگوی مناسبی بوده و داشتن چنین پدری می تونه چشم ایشون را برای تشخیص خوب و بد و تبعات بی بندوباری باز کرده باشه.
من دخترهایی را دیدم که با وجود اینکه توی محیط مناسب خانوادگی پرورش یافته اند اما دور از چشم خانواده در خفا بی بندوباری و می گساری می کنند. پس با وجود اینکه داشتن خانواده خوب یه پوئن مثبته ولی نمی تونه پایه تصمیم گیری باشه.
با تحقیق بیشتر می تونید نتیجه گیری کنید.
موفق باشید.







علاقه مندی ها (Bookmarks)