این درست که امشب شب دعا است اما وقتی خواستم به نوبه خودم برای این عضو از محفل انس که سفارش دعایش را آقای ابراهیمی داده بود ، دعا کنم ، به کمانم رسید که از پهلوان عشق یعنی حافظ مدد بگیرم که چه دعایی برای این هم قبیله مان باید کرد تا به کارش اید ، چرا که ما از نیاز فرشته مهربان بی خبریم ، الغرض تفائل به حافظ زدم و این جواب آمد :
معاشران گره از زلف یار باز کنید
شبی خوشست بدین قصه اش دراز کنید
حضور خلوت انس است و دوستان جمعند
وان یکاد بخوانید و در فراز کنید
...
و الخ
فکر کنم این تفائل به خودی حود گویا هست و احتیاجی به تفسیر ندارد





پاسخ با نقل قول





علاقه مندی ها (Bookmarks)