سلام دوستان عزیز
بی صبرانه منتظر نظرات و راهنمایی هاتون هستم دوست ندارم خدای ناکرده زمان از دست بره و من به خاطر یک انتخاب نادرست یک عمر پشیمون بشم
برام حتما دعا کنین

سلام دوست گرامی
ممنونم از اینکه نظراتت رو اعلام کردی در مورد ازدواج اول، به گفته خودشون در سن کم و با خواست و انتخاب خانواده ازدواج کردند و همسرشون شخصی دهن بین بوده و تحت تاثیر مادرش و از نظر اجتماعی ایشون دوست داشتن که همسرش فعال باشند ( نه صرفا کار کردن بلکه حضور در اجتماع )ولی ایشون اینطور نبودن واما درمورد مهریه ، به طور کامل پرداخت کرده اند و هیچ دینی ندارند واز خصوصیات خوب ایشان اینکه دوست دارند مستقل باشیم و ضمن احترام به مادرشان ( پدرشان فوت کرده اند)، اجازه دخالت را به ایشان یا هرکس دیگری نمی دهند و معتقدند که نظرات دیگران باید فقط در حد راهنمایی باشد و هردو باهم در تمام مسایل زندگی تصمیم بگیریم ، همچنین ایشان معتقدند که به تدبیر و مدیریت یک زن در خانه برایشان خیلی مهم است که من نیز پنین توانایی را در خود احساس می کنم همچنین ناگفته نماند که ما هردو بهم بسیار علاقه مندیم و او نیز عنوان کرده که به هیچ عنوان نمی خواهد بدون رضایت خانواده ام با هم ازدواج کنیم چون پدر و مادر همسر را مثل پدر و مادر خودش دوست دارد از نظر فرهنگی و طبقه اجتماعی نیز هردو در حد متوسطی هستیم در ضمن تلاش او برای موفق شدن و افکار مثبتی که نسبت به آینده دارد برای من بسیار قابل توجه است در کل خصوصیات فردی و شخصیتی او نیز علاوه بر هنر او مرا به خود جلب کرده اند،راستی من به او گفته ام که حداقل چند ماه اول زندگی دوست دارم بدون حضور فرزندش و با هم باشیم ولی بعد از آن دخترش در کنار ما و همچون دخترم بتاشد و او قبول کرده که اوایل زندگی دخترش پیش مادربزرگش باشد همچنین من از او خواسته ام که قبل از ازدواجمان او خانه ای بخرد که او عنوان کرده اگر خانواده ات با عقد یکساله مشکلی ندارند من در این یکسال وضعیت خانه را (خرید یا حداقل رهن) مشخص می کنم . خوشحال می شوم اگر دوباره نظرتان را بگویید