سلام
دوست عزیز به همدردی خوش آمدید
خواهر عزیز تو این فاصله ای که این آقا از همسر سابقشون جدا بودند از چگونگی نوع زندگیشون اطلاعی دارید ؟ منظورم اینه که میدونید با کس دیگه ای رابطه ای داشته یا نه ؟ چقدر مطمئن هستید ؟
اگه خانواده قبول کنند خودتون در مورد دخترش فرکاتونو کردید؟ میتونید براش مادری کنید و عین فرزند خودتون تربیت و بزرگش کنید ؟
بچه قراره پیش شما باشه یا مادرش ؟
از لحاظ مالی و اقتصادی شما بالاتر هستید که قول داده اوضاع رو بهتر کنه ؟ چقدر تفاوت دارید ؟
رفتار ایشون رو اون روزهای اول که هنوز شما رو نمی شناختند به یاد بیارید و ببینید چطور مردی بوده و تو این مدت آشنایی چقد عوض شده ؟
شما خواستگکار دیگه ای ندارید ؟ یا تو این مدت نداشتید ؟ اگه داشتید موقعیت اونا نسبت به این آقا چطور بوده ؟
فعلا" اینها رو جواب بدید تا بعد









علاقه مندی ها (Bookmarks)