عزیزم منظورم این است که متمرکز بر همین تاپیک باش و مسائل و مشکلاتت را فایل بندی و اولویت بندی کن و در همین تاپیک عنوان کن . چند تاپیک مراجع و سایر دوستان که قصد راهنمایی دارند را دچار سردر گمی می کند .
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
عزیزم منظورم این است که متمرکز بر همین تاپیک باش و مسائل و مشکلاتت را فایل بندی و اولویت بندی کن و در همین تاپیک عنوان کن . چند تاپیک مراجع و سایر دوستان که قصد راهنمایی دارند را دچار سردر گمی می کند .
ani (شنبه 21 آذر 88)
تشکرشده 12 در 7 پست
دوستان عزیز امکان ش هست سوال بفرمایید تا من بتونم بهتر پاسخ بدم
راستش من نمی دونم از کجا باید شروع کنم![]()

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
قابلی نداشت
پس یه کم سر حال شدی
بخند تا دنیا بهت بخنده
خانومی
اولین اشتباه که گذشت هممون اشتباه می کنیم
باید از این اشتباه ها درس بگیریم
هیچکس نمی تونه هویت کسی رو ازش بگیره مگر اینکه اون شخص خودش اجازه بده
این طور که پیداست شما اختلاف فرهنگی و طبقاتی دارید ..همه دارند(ببین عزیم اینکه همش دارم تاکید می کنم همه می خواهم بدونی که مشکلت حاد نیست میشه حلش کرد ...یادت نره ها)
شوهرت رو دوست داری
با اون رابطه ات چه طور هست
اون برخوردش با شما چگونه است؟
بالهای صداقت (شنبه 21 آذر 88)
تشکرشده 1,260 در 376 پست
چه جوری با همسرت آشنا شدی؟؟؟
زمان ازدواجت چقدر از هم شناخت داشتید ؟؟؟
mamfred (شنبه 21 آذر 88)
تشکرشده 12 در 7 پست
خواهر همسرم هم کلاس من بود و مرا به همسرم معرفی کرد
ازدواج ما خیلی خیلی سریع شد چون خانواده همسرم و همسرم خیلی برای ازدواج عجله داشتند
خانواده من همه مخالف بودند ولی من اصرار می کردم
همسرم را خیلی دوست داشتم عاشقش بود نه یک دل بلکه هزار دل
او هم مرا خیلی دوست داشت
ولی الان بعد از 3 سال اوضاع فرق کرده دیگه خبری از اون عشق و علاقه نیست
تشکرشده 1,260 در 376 پست
بعد از عقد روابطتون خوب بود؟؟؟
همسرتون رابطه اش با خانوادش چطور بود؟؟؟
آیا همسرتون حرفای خانواده رو تو زندگیه شما منعکس می کرد؟؟
آیا مستقل رفتار نی کرد تا تحت تاثیر اونا بود؟؟
بیشتر سر چه مسائلی اختلاف داشتید؟؟/
چه رفتاری از جانب اونا بیشتر شما رو آزار میداد
mamfred (شنبه 21 آذر 88)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
چرا امروز از آن عشق خبری نیست ؟چه عواملی باعث رنجش تو ست ( کاملا تفکیک شده بنویس ) . احساس همسرت چیست . او ترا دوست دارد یا هر دو دچار چنین احساسی هستید ؟!
ani (شنبه 21 آذر 88)
تشکرشده 12 در 7 پست
از همون روز بعد از عقد خانواده همسرم صدو هشتاد درجه عوض شدن
رابطه همسرم خانواده اش ؟ هنوز جواب این سوال رو نمی دونم که واقعا همدیگر رو دوست دارند یا نه
دقیقا منعکس می کنه
سر این که اونها مدام سعی دارند من رو تحقیر کنند و می خوان لج من رو دربیارن ی
یکی از خواهر شوهرهام که از همه احمق تر یه بار به من گفت ما می خوایم کاری کنیم که برادرمون بزنه تو سر تو و تو همیشه مطیع اون باشی
آسمان آبی (شنبه 21 آذر 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
نوشته اصلی توسط آسمان آبی
بالهای صداقت (شنبه 21 آذر 88)
تشکرشده 1,260 در 376 پست
همسرتون در برابر این برخورد ها چه رفتار و عکسالعملی داشت؟؟
mamfred (شنبه 21 آذر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)