با سلام و تشكر ازNiloo55 بخاطر مقاله مفيد
اما در اين زمينه اختلاف عقيده وجود دارد.
÷زشكان و روان ÷زشكان معتقد هستند اين اختلال ""زنتيكي"" يا مربوط به ضايعات مغزي است
در مقابل روان شناسان معتقد هستند اين اختلال مربوط به فرايند و مشكل "خواندن" و عدم تسلط نيمكره هاي مغزي است.
متخصصان تربييتي نيز تنها به روش درمان توجه دارند.
(ببخشيد برنامه رايانه بنىده فعلا مشكلي ىارد و به همين دليل كاهي كلمات نخوانا هستند)
با س÷اس![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)