تنهایی من با خیلی از آدمها متفاوت است پس ،
چیزی هم که تنهایی ام را با آن پر میکنم باید با دیگران تفاوت داشته باشد.
خیلی وقته که این جمله رو تو ذهنم نگاشته ام !
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
تنهایی من با خیلی از آدمها متفاوت است پس ،
چیزی هم که تنهایی ام را با آن پر میکنم باید با دیگران تفاوت داشته باشد.
خیلی وقته که این جمله رو تو ذهنم نگاشته ام !
m.mouod (چهارشنبه 18 آذر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)