به نظر تاثير پذيري دختر بيشتر از مادرشه تا پدرش!!البته بايد مراقب شرايط ضمن عقدي كه براتون تعيين ميكنن باشين تا مبادا پدر دائم الخمر قصد سو استفاده مالي داشته باشه.....در هر حال شا با دختر اين خانواده زندگي ميكني نه با پدرش.......البته من منكر تاثيرات بد يه پدر زن شرابخوار نيستم اما خب ميشه با درايت و عشق و علاقه مراقب زندگي بود!!
خوبي ادمها مستلزم خوب بودن پدر و مادرشون نيست همونطوري كه خوبي هيچ پدر و مادري ضامن خوب بودن و خوب موندن بچه هاشون نيست!
نوشته اصلی توسط m.mouod
![]()
![]()
![]()
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)