عرفان خانِ موسیقی گذار و نوشته متحرک گذار . . . ناامید نیست،نمی خواهد خودش را *گول بزند،*چون به هر حال اگر هم به نیمه پر لیوان بنگریم،نیمه خالی آن را نیز *به ناچار می بینیم!*!تازه اگر در لیوان *آبی* باشد.
تشکرشده 926 در 486 پست
عرفان خانِ موسیقی گذار و نوشته متحرک گذار . . . ناامید نیست،نمی خواهد خودش را *گول بزند،*چون به هر حال اگر هم به نیمه پر لیوان بنگریم،نیمه خالی آن را نیز *به ناچار می بینیم!*!تازه اگر در لیوان *آبی* باشد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)