سلام به همه اهالی مهربون تالار
یکم حال و هوای خودم مثل آسمون شهر گرفته بود و نمدار ؛ گفتم یه حالی بپرسم از همه دوستان بارانی و پر برکت و همه شادی لحظات بارش رو تقدیم حضورشون کنم شاید دل منم مثل زمین تشنه سیراب بشه از بارش مهر خدا
ای دوست بیا تا غم فردا نخوریم
این یکدم عمر را غنیمت شمریم
یه سلام مخصوص به جناب کیوان عزیز
یه سلام لطیف به موعود خوبم
یه سلام گرم به مدیر همدردی
یه سلام خواهرانه به گل مریم و بالهای صداقت و فرشته مهربان و باران و ...
یه سلام تر و تازه به آرمان
یه سلام همیشگی به baby
یه سلام شاد به آنی گرانقدر یه سلام قبل از سلام به حضور گرانقدر سرور همه عزیزان و منتظران عالم
دلهاتون شاد و لبهاتون خندان و روحتان لبریز از پاکی








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)