ببین خواهر عزیزم من باز هم تاکید میکنم که معیارهایی که برای ازدواج داشتی رو به ترتیب اولویت دسته بندی کن .ببین جایگاه قد همسر کجای این معیارها قرار داره ؟ اگه اون ابتداست که باید ازش بگذری اما اگه انتهاست نباید بهش توجه کنی و اگه اواسط قرار داره بیشتر در موردش فکر کن شاید بتونی جاشو عوض کنی .
اما به قول بالهای صداقت اگه قبول کردی دیگه هیچوقت نباید در موردش شوهرتو سرزنش کنی یا طعنه بزنی چون خودت قبول کردی و از طرف ایشون اجباری در کار نبوده .
اما یک نکته رو هم در نظر داشته باشید که خیلی چیزها بعد از ازدواج قابل چشم پوشی و نادیده گرفتن هستن .نه اینکه یکدفعه از درجه اعتبار ساقط بشن ، بلکه تو زندگی انقد مسائل و مشغله هست که جایی برای پرداختن به بعضی مسائل باقی نمی مونه .
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)