نوازش و محبت . باید تحویلش بگیری و نیازهای او را شناسایی کنی و درست به همان نیاز پاسخ بدهی و توجه کنی . درست مثل یک بچه که وقتی آزرده میشه چه جوری ازش دلجویی می کنی و به نیازهایش به موقع و به جا پاسخ می دهی ؟!! همان گونه .توی سرش نزن . به کودک درونت بی توجه نباش .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)