اقای آرمان شما حال کسانی که ناراحتی قلبی دارن رو مراعات کنید:D
آخه من بچه ها رو خیلی دوست دارم و خدا رو شکر که قلبم سالمه وگرنه با این هنرمندیهای فاطمه خانم امروز کارم ساخته بود
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
اقای آرمان شما حال کسانی که ناراحتی قلبی دارن رو مراعات کنید:D
آخه من بچه ها رو خیلی دوست دارم و خدا رو شکر که قلبم سالمه وگرنه با این هنرمندیهای فاطمه خانم امروز کارم ساخته بود
m.mouod (دوشنبه 16 آذر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)