[/color] دوستان خوبم ببخشید چند روز بود که به اینترنت دسترسی نداشتم.
بالهای صداقت عزیزم
خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی بسیار خوبتون دارم به حرفاتون فکر میکنم.
نقاب عزیز
حرفاتون خیلی جامع و خوبه واقعا" از راهنمایی خوبتون استفاده میکنم.
موعود گرامی
به نکات خیلی مهمی اشاره کردی واقعا" ازت ممنونم. به نکاتی اشاره کردی که بهش فکر نمی کردم.
دوستای خوبم
اولین باری که این اقا رو دیدم خیلی ازش خوشم اومد از طرز حرف زدنش از برخوردش با ارباب رجوع از از طرز فکرش. با خودم گفتم این فرد مرد زندگیه خوش به حال همسرش. تمام معیارهارو داره <و فقط قدش کوتاه که اگه قده همسرش هم کوتاه باشه دیگه هیچ اشکالی نداره.
دوستام هم این جوری فکر می کنند. همه از خوبی هاش می گند.
من فکر نمی کردم این اقا از من خواستگاری کنه. چون فکر میکردم از نظر قدی با این اقا هم خوانی ندارم.
معیار اولم تو انتخاب همسر شغله.چون دوستدارم سختی های شغلمو درک کنه. بعد اینکه . اخلاقش خو ب باشه. وبعد قدش از من بلند تر باشه.
نمیدونم واقعا" از معیار سومم بگذرم یا نه.میترسم بهش بگم نه و بعد به خاطر معیار های خوبش پشیمون بشم یا بگم اره و زجر بکشم.
کم کم دارم خودمو متقاعد میکنم که به قدش فکر نکنم. من قبلا" زن و شوهر هایی رو می دیدم که هم قد بودن و یا زن بلندتر بود ولی اصلا" برام مهم نبود می گفتم حتما" پسر اونقد خوبه که دختره باهاش ازدواج کرده. ولی حالا که این وضع برای خودم پیش اومده واقعا" مرددم. طرز فکر بچه گانم واقعا" زجرم میده ولی نمی تونم از خوبی هاش بگذرم.
نمیدونم در معیار انتخاب همسر چند نمره باید به قد داد.
دوستای خوبم اگه نظری به ذهنتون می رسه خوشحال می شم راهنماییم کنید.[/align]








علاقه مندی ها (Bookmarks)