به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: چقدر مهمه؟

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 آبان 91 [ 20:53]
    تاریخ عضویت
    1387-12-27
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,105
    سطح
    34
    Points: 3,105, Level: 34
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چقدر مهمه؟

    [/color] دوستان خوبم ببخشید چند روز بود که به اینترنت دسترسی نداشتم.

    بالهای صداقت عزیزم
    خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی بسیار خوبتون دارم به حرفاتون فکر میکنم.

    نقاب عزیز
    حرفاتون خیلی جامع و خوبه واقعا" از راهنمایی خوبتون استفاده میکنم.

    موعود گرامی
    به نکات خیلی مهمی اشاره کردی واقعا" ازت ممنونم. به نکاتی اشاره کردی که بهش فکر نمی کردم.
    دوستای خوبم
    اولین باری که این اقا رو دیدم خیلی ازش خوشم اومد از طرز حرف زدنش از برخوردش با ارباب رجوع از از طرز فکرش. با خودم گفتم این فرد مرد زندگیه خوش به حال همسرش. تمام معیارهارو داره <و فقط قدش کوتاه که اگه قده همسرش هم کوتاه باشه دیگه هیچ اشکالی نداره.
    دوستام هم این جوری فکر می کنند. همه از خوبی هاش می گند.
    من فکر نمی کردم این اقا از من خواستگاری کنه. چون فکر میکردم از نظر قدی با این اقا هم خوانی ندارم.
    معیار اولم تو انتخاب همسر شغله.چون دوستدارم سختی های شغلمو درک کنه. بعد اینکه . اخلاقش خو ب باشه. وبعد قدش از من بلند تر باشه.
    نمیدونم واقعا" از معیار سومم بگذرم یا نه.میترسم بهش بگم نه و بعد به خاطر معیار های خوبش پشیمون بشم یا بگم اره و زجر بکشم.
    کم کم دارم خودمو متقاعد میکنم که به قدش فکر نکنم. من قبلا" زن و شوهر هایی رو می دیدم که هم قد بودن و یا زن بلندتر بود ولی اصلا" برام مهم نبود می گفتم حتما" پسر اونقد خوبه که دختره باهاش ازدواج کرده. ولی حالا که این وضع برای خودم پیش اومده واقعا" مرددم. طرز فکر بچه گانم واقعا" زجرم میده ولی نمی تونم از خوبی هاش بگذرم.
    نمیدونم در معیار انتخاب همسر چند نمره باید به قد داد.
    دوستای خوبم اگه نظری به ذهنتون می رسه خوشحال می شم راهنماییم کنید.[/align]

  2. 3 کاربر از پست مفید setare1234 تشکرکرده اند .

    setare1234 (یکشنبه 15 آذر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.