:Dسلام دوستان عزیز
دوستان بالاخره فهمیدم چرا برادرزاده ام (ئاسمش علیرضاست) نقاشی هاش رو برعکس میکشید ؟
الان دیگه میره پیش دبستانی و یاد گرفته جطور نقاشی بکشه اما قبلش همه رو سر و ته می کشید .
قضیه اینه که وقتی خیلی کوچولو بود ( دو سه سال) خواهر کوچیکم براش نقاشی میکشید اما همیشه علیرضا روبروی خواهرم دراز می کشید و نقاشی کشیدن اونو نگاه میکرد برای همین همه نقاشیها رو برعکس میدیده و به همین شکل یاد گرفته بود .:D
گفتم اینجا بگم شاید مشکل کس دیگه هم بود و اینکه کسی برای بچه اش به این شکل نقاشی نکشه و هنگام یاد دادن نقاشی بچه رو کنار دست خودش بذاره









علاقه مندی ها (Bookmarks)