سلام به دوستای خوبم
اول از همه از دوست عزیزم که همیشه باهام بود و خبرای تالار رو در نبودم بهم می رسوند خانم moud تشکر می کنم ؛ راستش باز هم میگم اگر خواست خدا و کمک امام زمان (عج) نبود واقعا هیچ بودم با اینحال از همه شما دوستان ممنونم و البته شرمنده که مدت زیادی نبودم و بیخبر رفته بودم هر چند در بودنم هم کار خاصی نمیتونستم انجام بدم ولی در نبودم برای همه شمادوستان دعا میکردم و این تنها کاری بود که میتونستم انجام بدم امیدوارم که همه موفق و موید باشید
از هم شما دوستان صمیمانه تشکر می کنم تازه ام همه چیز الان شروع شده :P
:D
اراده هاتون سبز باشه؛








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)