صادقانه ترین تبریکات و بهترین آرزوها و شیرینترین لحظات را برات آرزومندم و امیدوارم خداوند به دل پرصداقتت هدیه های آسمانی اش رو تقدیم کنه
سالروز میلادت رو تبریک میگم درسته دیر رسیدم اما رسیدم و دیدم و لبخند و دعایی برات فرستادم به امید اینکه دلت شاد و روحت آرام باشه همیشه و در هر حالتی لبخند از لبانت دور نشه و قلبت از شادی خالی نباشه
منم عکس آواتارم رو به افتخار این روز خوب عوض می کنم تا نشون بدم چقدر شادم از شادی ات عزیزو همه این گلها تقدیم حضور گرمت باشه خانم جان
[attachment=1004]










و همه این گلها تقدیم حضور گرمت باشه خانم جان
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)