به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 01:02]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,126
    سطح
    100
    Points: 325,126, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا من خر هستم ؟!!!!!!

    باسلام
    دوستی یک تعهد نیست. یک وابستگی هم نیست.
    یک تعامل هست.
    و افراد حق دارند همانطور که هستند در رابطه باشند.
    البته اگر در این تعامل یا معامله فکر کنند که دیگری خیلی ارزش دوستی دارد شروع به پرداخت هزینه می کنند که گاهی این هزینه یعنی زیر پا گذاشتن خیلی چیزها....
    حالا شما اول باید دوستانت را و نیازت را به آنها ارزش گذاری کنی و ببینی تا تا کجا حاضری از خودت هزینه کنی.
    یعنی خطوط قرمز و آخر میزان هزینه ای که می توانی برای فردی خاص بکنی چقدر هست و از این بابت چه چیزی به دست می آری.

    اگر صرفا از روی احساس برای کسی که ارزش زیادی نداره زیادی خودت رو هزینه کنی متاسفانه جواب سئوال مثبت هست
    البته اگر به آن حیوان سربه زیر بر نخوره. (البته ببخشید چون خودتون این شوخی رو در مورد خودتون کردید بنده هم به خودم اجازه دادم)

  2. 9 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (سه شنبه 03 آذر 88)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 آذر 88 [ 03:49]
    تاریخ عضویت
    1388-9-03
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,536
    سطح
    30
    Points: 2,536, Level: 30
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا من خر هستم ؟!!!!!!

    خوب پس خر بودن ما ثابت شد
    همدردی عزیز اول اینکه ممنون از اینکه حتی جواب دادین چون خودم اگه بودم با دیدن این تاپیک می گفتم این بنده خدا که کلا قاطیه ولش کن :D
    بعد هم باید بگم این سایت خیلی جالبه مخصوصا این تشکر ها که پیشنهاد میدم فعلا غیر فعالش کنید چون من آدم بسیار بی جنبه ای هستم :D
    این سری من اون چیزی که باید می بودم نبودم, اون کسی که اینجا ارزش نداشت من بودم نه اون بنده خدا
    طی پرس و جوی انجام شده از دوستان که با همراهی کلی الفاظ قشنگ یه ینده همراه بوده که همی خر چکیده ای از همون الفاظ قشنگه که البته من ادبیش کردن وگرنه چیزی بسیار بدتر از خر بوده .... که آدم با یه پسر به این آقایی و سر یه زیری اونم اینجا که ماشالله همه جوگیرن اینجوری برخورد میکنه؟!!! کسی که تو داشگاه به این سختی که ما یه پاس کردن عادیش قناعت می کنیم, اسکولار شیپ بگیره و حتی در حین حرف زدن با دختر جماعت فقط بخنده و کلش پایین باشه که نشون دهنده حالا خیلی چیزاست و از همه مهمتر ار معدود کیس هایی بوده که حتی با بزرگ شدن تو این محیط جو گیر نشده در حالی که خواهرش بسیار معروف تو دانشگاه (نه مثبت بلکه منفی)
    خلاصه تصمیم گرفتم پا پیش یزارم که حداقل ببینم مشکل کار چی بوده و چرا اینجوری شد
    فکر می کنین این کار رو کنم خوبه و یا اینکه بی خیال شم کلا؟

  4. 3 کاربر از پست مفید مهمانک تشکرکرده اند .

    مهمانک (سه شنبه 03 آذر 88)

  5. #13
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: ایا من خر هستم ؟!!!!!!

    مهمانک چه دختر سرحال و با مزه و با جنبه ای هستی عزیزم .

    تصمیم نهایی با توست .
    در برهوت فرنگ که پسر خوب ایرانی آن هم از جنس سر به زیر کم پیدا می شود توصیه می کنم با سیاست جلو برو و ته و توی ماجرا را دربیار اما مواظب باش پایت نلغزد و اشتباه دیگری نداشته باشی .

    وقتی از ته و توی ماجرا خبر دار شدی می توانی تصمیم بگیری که چه باید کرد .
    فهمیدن هیچوقت اشگال ندارد . اما گیر کردن در اکثریت مواقع اشگال اساسی دارد .

  6. 4 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (سه شنبه 03 آذر 88)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 آذر 88 [ 03:49]
    تاریخ عضویت
    1388-9-03
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,536
    سطح
    30
    Points: 2,536, Level: 30
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ایا من خر هستم ؟!!!!!!

    آنی جان مرسی
    من که هیچوقت سیاست نداشتم تو کارام و به قول مامان, اینا کارای تو نیست اینا کارای یه بچه ... ساله است ( به دلیل امنیتی سن رو نمیگم که زشته :D با این سن وسال) که جونش به جون تابش تو حیاط وصله :)
    ولی سعی ام رو میکنم که گند نزنم این سری واقعا دیگه :(

  8. 2 کاربر از پست مفید مهمانک تشکرکرده اند .

    مهمانک (سه شنبه 03 آذر 88)

  9. #15
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: ایا من خر هستم ؟!!!!!!

    سلام به مهمونک
    خیلی باحالی دختر
    یکی مثل تو اگر توی تالار فقط بیاد موضوع تاپیک بزنه
    بعدش با این قلمم شیوا مطلب بنویسه
    ادم همه غصه هاش از یادش میره
    دمت گرم با

  10. کاربر روبرو از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده است .

    بالهای صداقت (شنبه 14 آذر 88)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.