سلام به مهمونک
خیلی باحالی دختر
یکی مثل تو اگر توی تالار فقط بیاد موضوع تاپیک بزنه
بعدش با این قلمم شیوا مطلب بنویسه
ادم همه غصه هاش از یادش میره
دمت گرم با

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
سلام به مهمونک
خیلی باحالی دختر
یکی مثل تو اگر توی تالار فقط بیاد موضوع تاپیک بزنه
بعدش با این قلمم شیوا مطلب بنویسه
ادم همه غصه هاش از یادش میره
دمت گرم با
بالهای صداقت (شنبه 14 آذر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)