با سلام خدمت همه دوستان
دوست عزیزم mamfred من هم با اجازه با مدیر همدردی موافقم ؛ مطمئن باش رضایت همسرت و جلب اعتمادش برای خداوند مهمتر از رفتن به زیارت آقایی است که اگر از همینجا هم بطلبه در دل دعا کنی برآورده می کنی و نیازی نیست برای زیارت به دیدار نزدیکش بری چون اونهاهمه جا هستن در مقابل تو حی و حاضر پس به امر خداوند عمل کن تا هم رضایت آقا امام رضا رو داشته باشی هم رضایت خدا و هم همسرت راضی باشه که مطمئنا بهترین روش رو انتخاب خواهی کرد
به امید اینکه همه سلامهات زیارتی باشه بر حضور امام رضا
یا حق








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)