سلام
تاسف آوره
آقای آرمان با اجازه شما من یه خورده کارمندیش میکنم .
چقدر تاسف آوره که صبحها دیرتر از خواب ناز بیدار میشیم و دیرتر از همکاران کارت میزنیم و وارد اداره میشیم اما آخر وقت اداری اصلا" متوجه نمیشیم که چطور جمع و جور کردیم و کارت زدیم و زدیم بیرون و سوار سرویس شدیم !
چقدر تاسف آوره که برای انجام وظایف مون کوتاهی میکنیم و مدام از زیر کار در میریم اما یک هفته مونده به سر برج میریم سراغ فیش حقوق !
چقدر تاسف آوره که وظایف مون رو تو وقت قانونی اداری انجام نمیدیم و محول میکینم به ساعات اضافه کاری و تازه بعدش از مبلغ اضافه کاریمون راضی نیستیم !
تاسف آوره







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)