به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    فعلا اینجا کسی نگفته که سازش کن
    سازش جایی معنا دارد که نتیجه داشته باشد ،البته اونم معنیش مبارزه با مشکلات هست ،نه سازش
    شما هنوز اول جوونیته
    تو خونه حبس می کنه یعنی چی؟به چه حقی؟
    بهتره تا دیر نشده تکلیفتون رو با زندگیتون روشن کنید

  2. 2 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (دوشنبه 02 آذر 88)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 فروردین 91 [ 08:41]
    تاریخ عضویت
    1388-1-27
    نوشته ها
    435
    امتیاز
    5,116
    سطح
    45
    Points: 5,116, Level: 45
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,281

    تشکرشده 1,260 در 376 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    سلام مینای عزیز
    اگر عصبانیت همسرتون همیشگیه و این رفتار در شخصیت ایشون نقش داره عوض کردن ایشون کار سختیه
    اشتباه شما این بوده که بدون هیچ شناختی با ایشون ازدواج کردید و اشتباه دومتون این بوده که در همان دوران عقد که شناخت پیدا کردید باز هم ادامه دادید
    حالا اشتباه سوم رو انجام ندهید از همسرتون بخواهید که برای تغییر رفتارش تلاش کنه و با شما نزد مشاور بیاد اگر قبول نکرد بهتر یکم بترسونیدش تا حس کنه داره شما رو از دست میده شاید اینطوری به خودش بیاد
    شما یک زن مستقل تحصیل کرده هستید پس از حقوق طبیعیتون دفاع کنید

  4. 2 کاربر از پست مفید mamfred تشکرکرده اند .

    mamfred (دوشنبه 02 آذر 88)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 88 [ 12:09]
    تاریخ عضویت
    1387-12-11
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,999
    سطح
    33
    Points: 2,999, Level: 33
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    الیته حقوق دریافتی من خوبه و میتونم مستقل باشم و از پس خودم بر بیام ولی در کل از آینده بعد از طلاق میترسم اونم تو این جامعه

  6. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    خواهر عزيز فكر ميكنم مشكلات اساسي زندگي شما با تاپيك و تالار و....حل نميشه.......بهتره به يه مشاور خانواده مراجعه كنيد تا مشكلاتتون رو ريشه يابي و حل كنن!!!
    مشكلات شما مثل تعدادي نخ به هم پيچيده كه باي حل هر كدوم بايد قبلي رو حل كرد و همين طور ادامه داره........
    به نظر من با مشاوره ي حضوري بهتر نتيجه ميگيرين تا نت!!

    شما به قدري در مقابل همسرتون كوتاه اومدين كه ديگه همه الطاف شما رو به چشم وظيفه تون نگاه ميكنن!!!
    چه معني داره هر جور كه مادرت رو دوست داري مادر شوهرت رو هم دوست داشته باشي.......
    اين ها علنا نقض آزادي شما رو نشون ميده!!!!!!!!

  7. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    هیچ کس رو نمی شه تغییر داد مگر اینکه بخواد تغییر کنه .

    خوشبختانه شما دید بازی به مسائل زندگیتون دارید پس با همین دید تمام مشکلات و خوبی ها رو بسنجید و بعد تصمیم عاقلانه ای بگیرید . همینطور که امروز دیدتون به زندگی باز هست نسبت به زندگی بعد از طلاق هم دیدتون رو باز کنید .

    اینجا کسی به شما نمیگه سازش کن اما همه اینو میدونیم که طلاق آخرین راهه . شما وقتی برای طلاق تصمیم بگیر که مطمئن بشی هیچ وقت از تصمیمی که گرفتی پشیمون نخواهی شد .
    پس همانطور که مامفرد گفتند تلاشت رو بکن که روزی حسرت نخوری که برای بهبود زندگیت کاری نکردی و عجولانه تصمیم گرفتی . خوب اگر بعد از تلاش واقعا به این نتیجه رسیدی که هیچ راهی نیست و این بهترین تصمیمه پس عاقلانه تصمیم بگیر و پای تصمیمت بایست و عواقبش رو هم بپذیر (همه میدونیم که زندگی بعد از طلاق هم مشکلات خاص خودش رو داره )


    شما بزرگترین مشکلتون اینه که از دو فرهنگ متفاوت هستید .
    زندگی جاری خواهرتون چطور هست ایشون در زندگیشون مشکلی ندارند؟؟

  8. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    مینای عزیز
    وقتی همسرتون خیلی راحت داره میگه بریم طلاق بگیریم یعنی اینکه ایشون هم از این زندگی ناراضیند.
    شما می تونی یه بار بشینی واز همین آقای بیسواد بخوای که دلایل ناراحتیشو عنوان کنه؟ اونارو یادداشت کن وبرا ما مطرح کن. الان برا تصمیم گیری خیلی زوده. بررسی بیشتری نیاز داره.
    بنظر من وقتی میگه مادر من رو هم مثل مادر خودت دوست داشته باش ، برخلاف ظاهرش، خیلی احساساتیه خانواده دوسته و از شما عدالت میخواد تو روابطتون با خانواده ها. شما رو فردی می دونه که به خانواده خودتون بیشتر از خانواده او بها میدید.
    پس: پای حرف دلش بشین وترغیبش کن که بیشتر ازت انتقاد کنه. هر جمله ای که بگه برا شما وبهبود زندگیتون می تونه موثر باشه

  9. کاربر روبرو از پست مفید baby تشکرکرده است .

    baby (دوشنبه 02 آذر 88)

  10. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 88 [ 12:09]
    تاریخ عضویت
    1387-12-11
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,999
    سطح
    33
    Points: 2,999, Level: 33
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    ایشون توقعاتش خیلی زیاده مثال میزنم خوب من سر کار میرم وقتی برمیگردم خونه ساعت شش غروب فقط میرسم یه مختصر جمع جور کنم و شام درست کنم وبعد دوباره بساط شام و جمع کنم و بشورم و جمع جور کنم در کل میتونم در هفته دو یه سه بار خونه رو گردگیری و .... اون همش از خونه ایراد میگیره ما طبقه اول هستیم و دور و برمون زمین خاکی امروز گردگیری میکنی فرداش گرد و خاکه با اینحال وقتی میریم خونه خواهرش که خونه دار از دیشبش ظرفا تو سینکو خونش بهم ریختس یا اینکه میگه تو به من نمیرسی به من نمیگی لباست کثیف شده در بیار بشورم نمیایی جوراب منو از پام در بیاری و بشوری واقعا محبت رو تو این چیزا میبینه من مغزم سوت میکشه این حرفا رو میشنوم همیشه پنچ شنبه شب میگه بریم خونه مامانم و شب هم باید اونجا بمونیم و جمعه بعد از ظهر برگردیم تعطیلی آخر هفتم هم اینه آخه من چه جوری باید به کارای عقب افتادم برسم من تا حالا یک کادو هم از مامانش نگرفتم ولی تا حالا تو مناسبتا بین مامانامون فرق نذاشتیم میگه نباید فرق بذاری در صورتی که مامان من تو همه مناسبتا تولد سالگرد ها عیدی ها بهمون کادوی خوب میده واقعا بین این دو تا فرفی نیست

  11. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    یه خواهش
    اگه مزیتی دارن میتونید چند تاشو بگین؟

  12. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 88 [ 12:09]
    تاریخ عضویت
    1387-12-11
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,999
    سطح
    33
    Points: 2,999, Level: 33
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    چیزی که خودش و خونوادش میگن اینه که "خدا رو شکر کن سالمه معتاد نیست کار میکنه و پولاشو جمع میکنه و ولخرج نیست تو این زمونه پسر سالم کم گیر میاد"
    به نظر خودم تنها چیزی که باعث شده تا حالا واسه موندن مردد بشم اینه که بعد از هر ناراحتی و قهری بلافاصله میاد سراغم و معذرت میخواد و میخواد که از دلم در بیاره چند دفه که واسه قهر رفتم خونه مامانم هر روز میومد و گریه و پشیمونی ..... ولی من واقعا از این اوضاع خسته شدم چقدر قهر و آشتی با این همه سعی نمیکنه اخلاقشو خوب کنه اصلا رو رفتاراش کنترل نداره دوباره توهین و تحقیر

  13. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    6,426
    سطح
    52
    Points: 6,426, Level: 52
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 22 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم؟

    خيلي جالب است چون من ديشب داشتم راجع به اين حرف با دوستم صحبت ميكردم . اينكه بقا و ادامه ازدواج ها در ايران بر مبناي مصلحت انديشي است و نه عشق و انگيزه شخصي. چيزي به نام عشق در زندگي وجود ندارد ولي به دليل اينكه شخص موردنظر سالم است ! معتاد نيست! و هزاران ويژگي ديگر خودمان را توجيه كنيم و زندگي را ادامه دهيم .
    اما به نظر من هيچكدام از اين دلايل و توجيهات عاقلانه و مصلحت آميز جاي علاقه عميق و دوستي صميمانه را نميگيرد. زندگي بدون عشق و براساس مصلحت و ترس از آينده و... مانند خوردن آدامس است . دهان و دندان مي جنبند اما مزه اي به انسان نمي رسد.

  14. 3 کاربر از پست مفید miran92 تشکرکرده اند .

    miran92 (سه شنبه 03 آذر 88)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  3. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  4. تو انتخاب کمکم کنید تو تصمیم درست مرددم روحیم داغونه
    توسط mona_joon در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 دی 89, 14:23
  5. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.