سلام
من به این اعتقاد دارم که هر شخصی برای خودش حریم شخصی دارد و در این حریم شخصی هیچ کس راه ندارد ولی تا زمانی این حریم شخصی معنا دارد و کسی حق وارد شدن به آن را ندارد که در زندگی زناشویی هر کدام از طرفین از این حریم سوء استفاده نکند همسر من در اوایل ازدواج اعتقاد زیادی به اینکه زن و شوهر اول باید با یکدیگر دوست باشند و بعد زن و شوهر داشت و بر همین اعتقاد بسیاری از تجربه های گذشته در زندگی خود که بیشتر باعث میشد من به او حساس شوم را در اختیار من گذاشت و یکی دیگه از کارهای اون گذاشتن پسورد ایمیل و کلا هر چیز شخصیش در اختیار من بود اما با گذشت زمان و دیدن حساسیت های بیش از اندازه من کم کم از این اعتقادش پا عقب گذاشت و نمونه اش عوض کردن پسورد ایمیلش بود البته نه الان و نه در گذشته اون حساسیتی روی همین مسائل شخصی من نداشت ولی نمیدونم چرا اون خیلی تند رفت و الان دیگه تقریبا ایستاده کسی که همه اتفاقات روزمره رو برای من تعریف میکرد و یا شخصی ترین چیزهاش رو در اختیار من می گذاشت الان تقریبا از همه اونها بی اطلاعم
شوهر من در ابتدا به دلیل همین دوستی و صمیمیت هر آنچه داشت و نداشت در اختیار من گذاشت ولی الان میتونم بگم که کاملا عقب کشیده ایشان هم همانند آقای فرا به موبایل و اس ام اس ها حساسند چندین بار که اس ام اس اومد من بدون اینکه باز کنم موبایل رو به ایشان دادم ولی گاهی که میپرسیدم کی هست از این کار من ناراحت میشد و من میگفتم که آیا ما چیز پنهان کردنی از یکدیگر داریم پس آن دوستی که حرف میزدید چه بود؟
واقعا خطوط قرمز بین زن و شوهر چه هست؟
برعکس شوهرم و یا بهتر بگم اکثر مردها من اصلا از پرس و جو یا کنجکاوی همسرم در مسائل شخصی ام ناراحت نمیشوم و حتی میتونم بگم دوست دارم که شوهرم در مورد مسائل شخصی ام اطلاع داشته باشه از محتویات موبایل گرفته تا پسورد ایمیل و حساب بانکیم هرگز هم ناراحت نمیشم که چرا میخواد اطلاع داشته باشه و گاهی اگه پیش بیاد و در مورد همین مسائل شخصی ام پرس و جو کنه بدون اینکه ناراحت بشم بدون وقفه جواب میدم
و بعد به خودم میگم شوهر من که الان همون رفتار من رو کرد که خودش ازش بدش میاد که من این کار رو بکنم یعنی همون کنجکاوی در مسائل شخصی و یا رد شدن از همون خطوط قرمز
اصلا آیا خطوط قرمز بین زن و شوهرها باید وجود داشته باشه؟
مگه نه اینکه نزدیکترین فرد به انسان که در احکام و شرع تقریبا هیچ چیز در روابطشون منع نشده همون همسر هستش؟
وقتی شوهر من موقعی که توی خیابون رد میشیم و با شخصی سلام و علیک میکنه و من میگم این کی بود ولی اون واکنش بدی نشون میده ولی وقتی دقیقا من همین کار رو دم در اداره میکنم (سلام علیک با همکارم) و اون دقیقا همین سوال رو میکنه و من هم بدون هیچ واکنش بدی جواب میدم
ناراحتی من از این هست که این خط قرمز نبود ولی با گذشت زمان شکل گرفت و آن هم فقط یکطرفه
پس آیا این خطوط قرمز فقط باید در مورد زن اعمال بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای سنگتراشان خواهش میکنم این موضوع را بصورت وسیع تر بهش بپردازین و حد و حدودش رو بگین
ممنون از آقای فراد بخاطر مطرح کردن این موضوع خوبشون








علاقه مندی ها (Bookmarks)