سلام واقعا ِ واقعا نا امیدم
زیر فشار این که نمی دونم باید چی کار کنم و ترس از هر اقدامی له شدم . . . . . . لـــــــــه شدم.
شنبه امتحان باکتریولوژی دارم هیچی نخوندم یعنی نمیتونم که بخونم دست خودم نیست برای خوندن باید فکر آزاد داشت که من . . .
نه! تلقین نیست واقعا فکرم مشغوله!
مثل کامپیوترم که الآن ویروسی شده همیشه CPU Usage من روی 100% هست و می دونم همین روز ها دیوونه می شم ! همین طور که الآن هم همین روزا خیلیا در موردم این جور فکر می کنند!
در هر صورت ممنونم از کمک بچه ها ؛ همین که این جا رو پیدا کردم که حرفامو بزنم و ناشناس بمونم برام کافیه!
خواهر خوبم موعود خانم معنی علامت تعجب ها رو هم یادم نمی آد که چرا گذاشتم شاید حالم خراب بوده!
شایدم واقعا ِ واقعا دیوانه شدم!!!!!
ممنون مث همیشه منتظرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)