از همه دوستان بی نهایت متشکرم که من رو راهنمایی کردند. راستش با خوندن پاسخ ها خیلی ته دلم خالی شد.
در پاسخ به مهربان عزیز باید بگویم نه ما از طریق نت آشنا نشدیم. یک دوست ایشون رو به خانواده من معرفی کرد.
فکر می کنم من یه خرده منظورم رو واضح بیان نکردم. اول از همه بگم که در انتخاب همسر بیش از همه چیز اعتقادات طرف مقابل برام اهمیت داره و بعد سطح فکر و فرهنگش. ما 4 جلسه با هم حرف زدیم و او به اغلب سوالات من همون گونه پاسخ داد که من انتظار داشتم. او کاملا اعتماد به نفس داره و اصلا خودش رو کمتر از من نمی بینه و همین خیال من رو راحت می کنه. من هرگز به او القا نکرده و نمیکنم که تو از من پایین تری. چه بسا او صفاتی داشته باشه که به همه برتری های من بیارزد.
من فقط می خوام او بدونه که به خاطر ارزشی که برای او قایل هستم قصد دارم قید یک زندگی راحت رو بزنم و حاضرم با مشکلاتش کنار بیام.دلم نمی خواد که سر من منت بگذاره که به خاطر من از موقعیت خوب شغلی در شهر خودش گذشته. دلم می خواد که چشم هاشو باز کنه و ببینه من هم به خاطر او از خیلی چیزها گذشته ام.