منم با شوهرم همین طوری آشنا شدم و الحمدلله درباره این مسائل مشکلی با هم نداریم چون وقتی بیشتر آشنا شدیم دیدیم از نظر خانوادگی و فرهنگی خیلی شبیهیم حتی شغل باباهامون هم یکی بود حتی محل زندگی و خیلی چیزای دیگه اما با اینکه خودم خدارو شکر ضرر نکردم ولی اصلا اصلا اصلا تایید نمیکنم چون دیدم اگه به هم نخورید چقدر مشکل پیش میاد اگه میترسی اصلا سراغش نرو اما اگه میبینی مورده خوبیه و منظوره بدی نداره خوب اینم یه راهه آشناییه
اما بازم میگم اصلاااااااااااااااا پیشنهاد نمیکنم یه رابطه اینترنتی رو شروع کنی چون خیلی خطرناکه
شوهره من ازون اینترنتی مذهبی ها بود تو فضای نت هم همه دور و بری هاش اینو میدونستن و مدت ها به همین عنوان معروف شده بود
اما باز هم تو زندگی واقعی دیدم بعضی چیز هاش با واقعیت فرق داشته
اگه شروع کردی خوووووووووووب چشمات و باز کن چون خیلی سخته و سعی کن شخصیتی که از اینترنتش به یاد داری رو ذهنت تاثیر نذاره








علاقه مندی ها (Bookmarks)