به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: تو رو خدا کمکم کنید.....

    سلام:

    به تالار همدردی خوش آمدید..
    برادر گرامی این همه هیجان شما ادم را به وجد میاره و احساس خوبی به انسان میده...
    برادر خوبم اولین و مهمترین کار کنترل احساس خودتون هست...اول شما باید مثل یک مرد واقعی به همه این احساسات و هیجانات خود مسلط بشید و گرنه نه تنها نمی تونید قدمی پیش بذارید بلکه باز ممکن است کاری انجام دهید که مورد پسند نباشد و منجر شود رفتار شما در دید ان خانم سوی رفتار برداشت شود .کما اینکه اگر منم بودم بار اول کسی با شماره سراغم می امد اصلا اصلا نگاه هم بروش نمی کردم و تو لیست سیاه فکریم هست..
    همین نشون میده که خانم مورد انتخاب شما احتمالا ( امیدوارم ) خانم پایبند اخلاقی هستند..
    منتها من متوجه نشدم...شما آنقدر هیجان دارید که درست و کامل بیان نکردید..آیا شما در مورد ان خانم.خانواده .مذهب ...اخلاقیات...معاشرت.دوستانش. .تحقیق کرده اید؟
    وقتی آقایی قصد پاپیش گذاشتن به نیت ازدواج دارد اولین قدم این است که خودش کاملا به اطمینان رسیده باشدووتمام سرگذشت ان خانم را تا حدی که می شود و مهم است استخراج کرده باشد بعد قدم جلو بگذارد..از نظر من این اولین قدم است ..
    آیا شما این کار را کرده اید ؟نتیجه چه بود؟

    قدم دوم اینکه شما حتما و حتما قبل از ارائه پیشنهاد ازدواج به یک خانم باید اول با خانواده خود مشورت کنید..حالا منظور من این نیست که انان پا پیش بگذارند.دنیای امروز اغلب اول خانم و اقا خودشان اشنا می شوند ولی از نظر من مهم است که از اولین صحبت هم خانواده شما در جریان اشنایی شما باشند هم خانواده دختر که خدای نکرده بعدها مشکلی رخ ندهد...و سو برداشت نشود...
    نهایتا اگر همه چیز درست است..دو حالت دارد ..اگر در تحقیقات شما خانم جز خانواده هایی است که موافق آشنایی اول دختر و پسر نیستند باید اول خانواده شما با یک تلفن ساده اجازه ملاقات شما و دختر خانم را در هر مکانی که صلاح خانواده است بگیرند.این هم احترام به شخصیت دختر و خانواده وی است هم نهایتا احترام به خودتان و خانواده تان و شما با اجازه انان شروع به صحبت کنید..
    اگر نه دختر از خانواده ایست که اجازه شروع صحبت در رابطه به ازدواج را به دختر خود داده است که خودتان محترمانه با اطلاع خانواده پا پیش بگذارید...
    و از همان ابتدا از دختر خانم بخواهید برای احترام هم شده موضوع را با خانواده خود مطرح کند و وقتی خانواده ایشان اجازه دادند بسته به سنت هر دو خانواده ادامه مسیر را یا هم تعیین کنید..
    حالا می ماند اینکه شما چطور با ایشان صحبت کنید...
    هیچ کار سختی نیست.اگر تحقیق خوبی کرده باشید همه چیز راحت است...منتها باید با تحقیق باشد..
    به نظر من هر خطا در بیانات بالا می تواند رابطه صحیح را خراب کند و باز بدبینی به بار بیاید..
    حالا شما بگوید تا کجای مسیر بالا را رفته اید؟

    سپس در یک فرصت مناسب ..کاملا با شخصیت از ایشان درخواست یک صحبت را بکنید ..اصلا هم نترسید..اصلا سخت نیست...برخی خانم ها مثل خود من !! ظاهرا جدی هستند ولی اگر صادق باشید می فهمند..البته خواهشا صادق باشید...
    البته این هم من نفهمیدم این شماره تلفن دادن مال چه زمانی بوده است؟شاید ایشان اصلا شما را یادش نباشد ...
    چون معمولا خانم ها این اتفاقات را فراموش می کنند ..اگر یادشان نیست در جلسه اول تنها اطلاعاتی از خود بیان کنید..
    اگر یادشان است که ابتدا مودبانه بیان کنید که چرا دفعه قبل انقدر عجولانه رفتار کردید و اکنون درخواست خود را منطقی بیان کنید...
    ببینید طرز صحبت شما و صادق بودن شما خیلی مهم است..از توی چشمهای فرد خانمها خیلی خوب متوجه می شوند...پس صداقت پیشه کنید..دقت کنید شاید وی در محیط دانشگاه تمایلی به صحبت نداشته باشد ..اول از وی اجازه بگیرید و بگویید اگر مشکلی نیست صحبت کنیم اگر نه موافق نیستند بگویند چطور راحتند و آیا راحتند اول شما به خانواده وی بگویید..
    باید ثابت کنید قصدتان ازدواج است..تا ان ذهنیت بد پاک شود..

    البته موارد بالا نظر من است..حتما سایر دوستان بهتر راهنمایی خواهند کرد...
    موفق باشید..

  2. 4 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (سه شنبه 12 آبان 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یه دختر تو محل کارمه که دوسش دارم ولی ..
    توسط shaludama در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 96, 13:47
  2. با عكس بدون روسری تو فیس بوك عضو است
    توسط abuzar141592 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 تیر 90, 22:04
  3. * عشق یا هوس؛تو رو خدا کمکم کنید
    توسط digitech در انجمن تردید در ارتباط دختر و پسری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آبان 88, 17:31
  4. * عشق یا هوس؛تو رو خدا کمکم کنید
    توسط digitech در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آبان 88, 08:42
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.