سلام
تقدیم میکنم به حجة بن الحسن (عج) که............حتی توی خواب هم سعادت دیدارش رو ندارم
شوق سحر
خواهم که سری باشم تو تاج سرم باشی
من خام رهت باشم تو رهگذرم باشی
یا اینکه دلی باشم کز مهر تو شاداب است
پایان شود این هجران ، تو نو سفرم باشی
این گریه چو بگذارد ، خواهم که روم در خواب
شاید که به رویاها شوق سحرم باشی![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)