بابا دوره خودمون بچسبین. با اون دوره چی کاردارین. حالا مثلاً بدونین اون زمونه چه جوری بوده . به چه دردتون می خوره. الان فقط یه جعبه پر از جواهرات به درد می خوره و بس و البته کنارش هم یه چراغ جادو.
دستت درد نکنه چه رویای شیرینی بود...........................







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)